ESPADRILLES

Captain Zack creëerde de look & feel van the Original Espadrilles.

Het logo

Is een typografisch woordmerk, waarbij de sierlijke vormen zijn geinspireerd op de linten in de espadrilles.

Kleurstellingen

Verschillende varianten zijn gemaakt op basis van het huisstijl kleuren palet van vier.

Huisstijl dragers

In de voorfase zijn diverse items geschetst die geschikt zouden zijn voor POS (point of sale) items.

Ansichtkaart I

Dubbelzijdige A5 give-away kaarten voor potentiële espadrilles kopers.

Certificaat/lintdoos

CPTZ ontwierp een espadrilles echtheid certificaat, en een doosje waar diverse kleur linten in bewaard kunnen worden, inclusief kartonnen tafeldisplay.

Display/Tshirt

Tafel model voor etalage doeleinden, en Tshirt opdruk.

Stempels

Elke verkochte espadrilles kreeg zijn eigen gestempelde logo in de voethiel.

Rollup Banners

Voor aankleding op gebruik op beurstands, en grafische aankleding van mailchimp aanmeldingen.

Labelkoord

Voor- en achterzijde van een in huisstijl gemaakt gestanst labelkoord, die aan een espadrille geknoopt kon worden…

Etiketten

Plakrollen voorzijn van the original espadrilles logo’s, handig voor het inpakken van de schoenen dozen.

Social media

Diverse facebook posts opgemaakt in de original espadrilles huisstijl, en dubbelzijdige visitekaartjes.

Ansichtkaart II

Dubbelzijdige A5 give-away kaarten voor in de omdoos van gekochte espadrilles kopers.

Instagram posts

Voor instagram creëerde CPTZ diverse social media gestylde afbeeldingen.

Meer weten of ook een nieuwe huisstijl?