WERNKEN SERVICES

CPTZ ontwierp het logo en huisstijl voor de Wernken Groep.

Het beeldmerk

Voor Wernken Services creëerde CPTZ een nieuw logo en bijbehorende huisstijl. Deze bestaat uit de twee begin initialen W + de S, en zijn grafisch met elkaar verbonden. Verschillende varianten waren inzetbaar.

Kleurstellingen

De rood wit kleuren zijn buiten het nationale werkveld van Wernken Services herleid aan de voorliefde van de Herbie 53 auto. De verticale striping hiervan is in de vormgeving terug te vinden.

Visitekaartjes

CPTZ gaf vorm aan twee verschillende type business cards, te weten voor de beveiliging en verhuizing tak.

Facturen

De factuur templates zijn helder, stijlvol en summier opgezet en in Word templates gegoten voor makkelijk gebruik.

Social media

Voor onder andere het Facebook platform zijn de avatar en header digitaal gecreëerd. CPTZ heeft dit gedeelte voor de klant ontzorgt, door de bestanden zelf te uploaden.

Stijlelementen

Hieronder voorbeelden hoe de diverse stijlelementen (zoals de striping), achtergronden en vrijstaande fotografie samen zijn gekomen met het basislogo.

Stickers

Als leuke give-away verzorgde CPTZ de bedrukking van handzame ronde mini stickers.

Meer weten of ook een nieuwe huisstijl?