GALERIE LARIK

Captain Zack verzorgde de nieuwe huisstijl voor hét tehuis in eigentijdse kunst. 

Logo basis

CPTZ kreeg de opdracht een logo en bijbehorende eigen stijl te ontwerpen voor het nieuwe Galerie Larik. De blauwdruk van het logo werd een kubus die je op verschillende manieren kon bekijken. Dé metafoor zoals iedereen kunst beleefd: vanuit diverse invalshoeken.

Typografie

Het gekozen Dinn lettertype in kapitalen werd ingezet onder verschillende (inval) hoeken.

Business cards

CPTZ verzorgde voor Galerie Larik fraaie zwart/wit visitekaartjes nodig voor uitdeling bij de opening expositie.

Flyers

Voor exposities werden diverse dubbelzijdige flyers ontworpen op beperkte oplages.

Premiums

Het logo op minder gebruikelijke huisstijldragers zoals extra brede bank kussens.

Tshirt’s

Het logo op shirts en polo’s.

Boomerang cards

Op veel exposities werd ook gebruikt van uitdeel postkaarten waarop snel vernissage uitnodigingen verstuurd konden worden.

Vouw folders

Voor exposities met meerder exposanten werd door CPTZ handige vouwfolders vormgegeven.

Printwerk

Diverse grote posters voor de eerste expositie opening.

Meer weten of ook een nieuwe huisstijl?